باربری در تجریش ، اتوبار در تجریش

اتوبار تجریش ، باربری تجریش : خدمات باربری ( اسباب کشی منزل و اداری ) و بسته بندی در تجریش

باربری در تجریش ، اتوبار در تجریش

اتوبار تجریش ، باربری تجریش : خدمات باربری ( اسباب کشی منزل و اداری ) و بسته بندی در تجریش

اسباب کشی آسان

اسباب کشی آسان در دهه های گذشته بیشتر شبیه یک آمال و آرزو بوده است که بسیاری از مردم به دنبال آن بوده اند. اسباب کشی امری سخت و پر دردسر است که باعث شده است بسیاری از ما از آن فراری باشیم. عصر تکنولوژی ما را درگیر بسیاری از مسائل کرده است که باعث شده است به اندازه کافی فرصت و زمان برای انجام اموری مانند اسباب کشی نداشته باشیم. علاوه بر زمان، دردسرها، تنش ها و اعصاب خوردی هایی که یک اسباب کشی دارد همه ما را از اسباب کشی بیزار کرده است.

از دغدغه های اسباب کشی می توان موارد زیر را نام برد:

 بسته بندی اسباب، باز کردن لوازمی مانند لوسترو پرده و …، گم شدن اسباب و اثاثیه ریز و درشت در هنگام جا به جایی ، سنگین بودن وسایلی از قبیل پیانو و گاو صندوق ، پیدا کردن ماشین برای جا به جایی اسباب، چیدن مجدد وسایل، آسیب دیدن اسباب و اثاثیه در هنگام جا به جایی، برآورد هزینه ها ، تهیه وسایل برای بسته بندی و …

اما این مژده را می توانیم به شما بدهیم که اسباب کشی آسان و راحت در حال حاضر امکان پذیر است. شاید باور آن برای شما سخت باشد اما باید بدانید در سراسر جهان و حتی ایران، شرکت هایی تاسیس شده اند که تمامی مراحل اسباب کشی را به صورت آسان و بدون دخالت مستقیم شما از شروع تا پایان برای شما انجام می دهند و این موضوع اسباب کشی را بسیار آسان و راحت کرده است.

شما با سپردن مراحل اسباب کشی خود به ما می توانید با خیالی راحت و به دور از هر گونه تنش و فشار عصبی جابه جایی خود را انجام داده و به راحتی مشکلات ریز و درشت یک اسباب کشی را پشت سر بگذارید.


اسباب کشی آسان چیست؟

اسباب کشی آسان یا همان  “برون سپاری جابه جایی” به خدماتی گفته میشود که در آن کلیه مراحل یک جابه جایی از شروع اولین مرحله تا پایان آخرین مرحله به درستی و طبق اصول مشخصی انجام پذیرد.

اسباب کشی آسان زمانی محقق می شود که شما تمام پروسه جا به جایی خود در یک اسباب کشی و یا جابه جایی را به یک تیم حرفه ای که توانایی انجام کلیه مراحل جابه جایی را داشته باشد بسپارید.

شما میتوانید این اطمینان را داشته باشید که با بهره گیری از خدمات کامل شرکت ، تیم های آموزش دیده ما تحت نظارت ناظر فنی در تمام طول مراحل جابه جایی شما ، در کنارتان خواهند بود.

کارشناسان فروش  قبل از شروع جا به جایی و اسباب کشی شما ، برای برآورد هزینه و ارائه مشاوره رایگان در کنار شما خواهند بود و تمامی مراحل انجام جابه جایتان را برای شما توضیح می دهند.


در طول اسباب کشی نیازی به حضور شما نیست!

یکی از مواردی که میتواند انجام یک اسباب کشی را برای شما لذت بخش تر و آسان تر از همیشه کند عدم نیاز حضور شما در طول مراحل جابه جایی و اسباب کشی منزلتان توسط ما میباشد.

تیم های اجرایی و ناظران فنی ما طبق دستورالعمل هایی که از قبل ، شما برای کارشناسان فروش ما مشخص میکنید ،کلیه مراحل جابه جایی شما را انجام داده و اسباب کشی  شما را به پایان میرسانند. تیم های اجرایی ایزی پک تمامی کارهای مربوط به اسباب کشی را به تنهایی انجام خواهند داد و در واقع هیچ نیازی به حضور شما نیست . تیم نظارت و اجرا تمامی اصول و قواعد مربوط به بسته بندی اسباب شما را می داند و به بهترین نحو ممکن وسایل منزل شما را بسته بندی می کنند تا در حین جا به جایی کوچکترین آسیبی نبینند. در این پروسه بسته بندی نیازی به حضور شما و نظارت شما نیست. ناظرین و تیم های اجرایی ما در محل سکونت شما حاضر شده و تمامی مراحل را مدیریت و اجرا  می کنند و شما می توانید با خیال راحت و به دور از استرس ، اسباب کشی آسانی داشته باشد. تیم اجرای ایزی پک بعد از بسته بندی اصولی و اطمینان خاطر از اینکه اسباب شما بدون آسیب، جا به جا خواهد شد. اسباب را به محل سکونت جدید برده و چیدمان را انجام خواهد داد.

در تمامی مراحل جا به جایی یک ناظر به عنوان رابط بین شما و تیم های اجرایی شرکت  در محل حضور خواهد داشت که به شما این اطمینان را می دهیم که تمامی موارد را بررسی خواهد کرد و چیزی از قلم نخواهد افتاد. علاوه بر این با حضور ناظر فنی شما دیگر نیازی به هماهنگی و پیگیری امور مربوطه با شرکت و یا تیم های اجرایی ندارید و می توانید تمامی موارد خود را با ناظر فنیتان هماهنگ کنید.

شما میتوانید در طول انجام اسباب کشی منزلتان در محل کارتان حضور داشته باشید و به کارهای مهمتری بپردازید و یا حتی چند روزی را به سفر بروید تا منزل جدیدتان آماده شود. سپردن پروسه اسباب کشی به تیم حرفه ای، علاوه بر اینکه به شما کمک می کند تا اسباب کشی آسانی داشته باشید، از استرس و فشار های عصبی شما در حین اسباب کشی می کاهد.

تیم های اجرایی در تمامی مراحل جا به جایی ، نیروهای متخصص برای باز و نصب کردن وسایل خاص شما را به همراه دارند . نیروهایی که صرفا جهت انتقال لوازم خاص شما از قبیل پیانو ،میز بیلیارد ، لوستر ، دستگاه تصفیه آب و…. آموزش دیده اند. یادمان باشد مهمترین حسن انجام اسباب کشی آسان دوری از استرس و فشارهای عصبی موجود در انجام یک اسباب کشی میباشد.


 مزایای اسباب کشی آسان با شرکت

  • ارسال کارشناسان فروش جهت برآورد هزینه و ارائه مشاوره به صورت رایگان قبل از شروع جا به جایی
  • عدم نیاز به حضور صاحب خانه در طول مراحل جا به جایی
  • رسیدن به مشغله های روزمره و یا حتی رفتن به سفر در طول انجام مراحل جا به جایی
  • عدم داشتن استرس و فشارهای عصبی در طول انجام اسباب کشی
  • هماهنگی کلیه موارد قابل ذکر در طول انجام مراحل جا به جایی با یک نفر (ناظر فنی) و عدم نیاز هماهنگی و یا ارتباط با سایر نیروها و یا حتی هماهنگی با شرکت
  • باز و نصب وسایل خاص داخل منزل از قبیل میز بیلیارد، پرده، لوستر، دستگاه تصفیه آب و .. در طول انجام مراحل جابه جایی توسط نیروهای آموزش دیده و متخصص