باربری در تجریش ، اتوبار در تجریش

اتوبار تجریش ، باربری تجریش : خدمات باربری ( اسباب کشی منزل و اداری ) و بسته بندی در تجریش

باربری در تجریش ، اتوبار در تجریش

اتوبار تجریش ، باربری تجریش : خدمات باربری ( اسباب کشی منزل و اداری ) و بسته بندی در تجریش

توصیه های پس از اسباب کشی

توصیه های پس از اسباب کشی نیز می‌تواند به شما برای چیدمان بهتر و انجام بهتر کارها کمک نماید. در اینجا توصیه های ما مناسب برای زمانی است که شما اسباب کشی کرده‌اید و قصد چیدمان وسایل را دارید.

1-نحوه باز کردن کارتن‌های بسته بندی

نحوه باز کردن کارتن‌های بسته بندی از توصیه های ما پس از اسباب کشی است. قبل از این‌که بپرید و کارتن‌های بسته بندی را تصادفی باز کنید. اطمینان حاصل کنید که طبق لیست شما همه‌چیز منتقل شده است. اگر جعبه یا وسیله‌ای کم است آن را با شرکت باربری در میان بگذارید. زمانی که مطمئن شدید کارتن‌های اسباب کشی را بر اساس یک برنامه‌ریزی باز کنید تا از آشفتگی و سردرگمی خودتان اجتناب نمایید. نیازهای خود را مشخص کنید و بر اساس آن کارتن‌ها را باز کنید. اگر هم‌اکنون به یک استراحت خوب نیاز دارید ابتدا تخت خود را بچینید. اگر به یک غذای خوب نیاز دارید وسایل آشپزی را باز کنید. و ... 

 

2-چیدمان را از کجا شروع کنم

از توصیه های ما این است که پس از اسباب کشی ابتدا اتاق‌خوابتان را تنظیم کنید. شما پس از انجام کارهای سخت اثاث کشی نیاز به استراحت دارید. بنابراین همین‌که اتاق و تخت خواب شما آماده‌باشید خیالتان آسوده‌تر می‌شود. لازم نیست همه وسایل اتاق‌خواب را در بدو ورود بچینید. همین‌که تخت شما مرتب و آماده یک خواب راحت باشد کافیست. پس از آن وسایل سرویس بهداشتی و حمام را بچینید که از پرمصرف‌ترین بخش‌های خانه هستند زیرا شما و اعضای خانواده به یک دوش آب گرم برای رفع خستگی نیاز دارید. پس از آن نوبت به چیدمان وسایل ضروری آشپزخانه می‌رسد. مسلماً شما به یک غذای مناسب یا نوشیدنی خنک اگر اسباب کشی در تابستان است و یا یک نوشیدنی گرم مثل چای یا قهوه زمان اسباب کشی در زمستان نیاز دارید بنابراین وسایلی مثل یخچال و اجاق‌گاز را سریعاً نصب کنید و وسایل اولیه برای پخت‌وپز را آماده کنید.

3- یک میزبان خوب باشید

از دیگر توصیه های اسباب کشی این است که از افرادی که به شما کمک می‌کنند، پذیرایی کنید.صرف‌نظر از این‌که آیا آن‌ها از دوستان شما هستند و یا باربرانی که از طرف شرکت‌های حمل بار اعزام‌شده‌اند. ارائه نوشیدنی‌های مناسب فصل زمانی و تنقلات برای همه می‌تواند از خستگی آن‌ها بکاهد. همچنین تهیه یک غذای مناسب برای شام و یا سفارش غذای دلخواه آن‌ها می‌تواند یک قدردانی خوب از آن‌ها باشد. امیدواریم توصیه های اسباب کشی ما برای شما مفید واقع شود.