باربری در تجریش ، اتوبار در تجریش

اتوبار تجریش ، باربری تجریش : خدمات باربری ( اسباب کشی منزل و اداری ) و بسته بندی در تجریش

باربری در تجریش ، اتوبار در تجریش

اتوبار تجریش ، باربری تجریش : خدمات باربری ( اسباب کشی منزل و اداری ) و بسته بندی در تجریش

انتخاب شرکت باربری مناسب

انتخاب شرکت باربری مناسب

اگر تصمیم گرفتید که خودتان اسباب کشی را انجام ندهید , پیدا کردن و استخدام باربرهای خوب مهم ترین تصمیم شما در زمان اسباب کشی است. در حالیکه با جستجو در اینترنت شما می توانید  لیستی از شرکت های باربری که می توانند به شما باربرهای مطمئن معرفی کنند , به دست آورید که البته انتخاب باربرهای خوب و مورد تائید می تواند چالش برانگیز باشد. اگر می خواهید  باربرهای خوبی استخدام کنید , به نکات زیر دقت کنید.  1- حداقل با سه شرکت اتوبار صحبت کنید.

مهم نیست که از کجا به کجا اسباب کشی می کنید شما همیشه باید حداقل سه شرکت باربری اضافه در لیست خود داشته باشید.

معمولا من  سعی می کنم که حداقل با 5 شرکت  اتوبارمشورت کنم , اطلاعات بگیرم , قیمتها را مقایسه کنم و افراد با تجربه را پیدا کنم . با انجام تحقیقات و بررسی عملکرد سابقه شرکت شما اطمینان حاصل خواهید کرد که باربرهای خود را از یک شرکت معتبر و قابل اعتماد استخدام کرده اید.

2- نماینده ی شرکت از منزل شما دیدن کند.

زمانیکه از شرکت های باربری قیمت نهایی آنها را در خواست می کنید , باید نماینده شرکت از خانه بازدید داشته باشد تا همه وسایلی که باید در اسباب کشی جا به جا شوند را برای ارزیابی دقیق تر بررسی کند بدین ترتیب نماینده ی شرکت با دیدن  همه ی وسایل و توضیح در مورد چگونگی حمل آنها به شما این اطمینان را می دهد که در پایان اسباب کشی هیچ مشکلی نخواهید داشت . همچنین من توصیه می کنم که یک لیست کامل از تمام وسایل خود را تا قبل بازدید توسط نماینده شرکت اتوبار و دادن قیمت پیشنهادی تهیه کنید . تهیه لیست کامل وسایل  به شما یاد آوری میکند تا در مورد وسایلی که نیاز به حمل خاص دارند را با آنها در میان بگذارید.

3- شرکت باربری را تنها براساس قیمت انتخاب نکنید.

قیمت پائین شرکت باربری ممکن است بزرگترین ریسک باشد با این حال همیشه باید مطمئن باشید که به طور کامل در مورد شرکت منتخب تحقیق کرده اید فقط به خاطر داشته باشید  که اگر بین سه تا پنج شرکت را با هم مقایسه می کنید و یک شرکت نسبت به شرکت های دیگر قیمت خیلی پائینی پیشنهاد بدهد این می تواند یک نشانه باشد تا این شرکت را از لیست خود خط بزنید.

اغلب شرکت ها کلاه برداری هستند که با دادن قیمت های پائین معاملات ویژه و امتیازات ویژه مانند خدمات رایگان سعی در جذب مشتری دارند بنابراین قبل از انتخاب شرکت مطمئن شوید که کدام شرکت صداقت بیشتری دارد. البته شما باید به جائیکه می خواهید اسباب کشی کنید را نیز در نظر بگیرید به عنوان مثال اگر شما می خواهید به یک خانه ای در همان منطقه ای که هستید اسباب کشی کنید و این جا به جایی تنها یک روز طول می کشد توصیه می شود که از شرکت معتبر و بومی منطقه ی خود کمک بگیرید اغلب این شرکت های کوچک قیمت پائین تری نسبت به شرکت های بزرگ با همان خدمات پیشنهاد می دهند . ولی اگر به یک جای دورتر اسباب کشی می کنید که حداقل 2تا3 روز زمان می برد توصیه می شود که از شرکت های بزرگ تر و با اعتبار کمک بگیرید.

4- سوالات خود را بپرسید.

انتخاب شرکت و استخدام باربرها آسان نیست.

به یاد داشته باشید سوالات جزیی  و مهمی در مورد شرکت که باید جواب آن را پیدا کنید تا درباره ی استخدام باربرها مطمئن شوید.

یک شرکت خوب و قابل اطمینان باید قبل از اینکه شما سوال کنید آنها تمام اطلاعات را با جزئیات کامل به شما توضیح دهند با این حال ممکن است در ذهن شما سوالی باشد که آنها در مورد آن هیچ توضیحی نداده اند بهتر است یک لیستی از سوالات مد نظر خود تهیه کنید تا با مرور کردن آن مطمئن شوید که تمام اطلاعات را دریافت کرده اید . معمولا شرکت های کلاه بردار از دادن اطلاعات شفاف و چگونگی کامل حمل وسایل بیمه خودداری می کنند.

5- هزینه های اضافی

شما باید با شرکت در مورد هزینه های اضافی احتمالی صحبت کنید . این هزینه ها اضافی شامل تعداد طبقات , نداشتن فضای پارکینگ مناسب برای کامیون  و بسته بندی اثاثیه ای که به درستی بسته بندی نشده اند  می شود. برای صرفه جویی در این هزینه ها اطلاعات بیشتری در مورد هزینه های اضافی که ممکن است مسئولیت آن را داشته باشید به دست آورید.